هم‌زمان با هفته وحدت جمعی از مسئولان شهرستان خواف با خانواده شهید «علی‌اصغر بروتی» در شهر سده و شهید «غلامرضا معلمی» در روستای عباس‌آباد دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۰۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، امین سمعیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خواف گفت: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان برای تمامی مسئولان افتخار بسیار بزرگی است و هر چه برای این قشر کار شود در مقابل ایثارگری آنان ناچیز بشمار می‌رود.

وی افزود: دلجویی از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا، حداقل کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند.

سمعیان بیان کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

در این دیدارها نظام بخشدار بخش سلامی، حجت‌الاسلام عبدالهی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان، مسلم سالاری رئیس بنیاد شهید، حجت‌الاسلام اصلاحی روحانی شهر سده، فلاح از شورای شهر سده، صالحی فرمانده حوزه شهید کاوه چمن‌آباد حضور داشتند.

گفتنی است؛ شهید علی‌اصغر بروتی و شهید غلامرضا معلمی در ۷ آذر ۱۳۴۹ در شهر سده و ۶ مهر ۱۳۴۲ در روستای عباس‌آباد چشم به جهان گشود و در ۴ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و در ۳ مرداد ۱۳۶۱ به درجه‌ رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار